Продавець ООО "СпецИзол" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
108 відгуків
+380 (99) 683-90-21
ООО "СпецИзол"
Кошик

Шифер руберойд зникають з дахів

Шифер руберойд зникають з дахів
Виробники покрівельних матеріалів переживають складні часи. На тлі зниження економіки відбувається номенклатурне зміна попиту і перерозподіл ринку. «Великі гравці намагаються скористатися складною ситуацією і нарощують виробництво, «видавлюючи» конкурентів з метою зайняти більш міцні позиції», – говорить директор з досліджень ABARUS Market Research Віра Нікольська. На цьому тлі з'являються нові компанії, що посилює конкуренцію. Як каже експерт, «йде гра на нервах». «Серед виробників металочерепиці вже досить багато банкрутств, напевно, будуть і інші жертви кризи. У кількісному вираженні ринок падає вже який рік поспіль», – констатує Віра Нікольська.

Однак директор з продажу компанії «ОРИМА» Андрій Самойликов відзначає й іншу тенденцію. «Ми спостерігаємо позитивну динаміку по продажам елементів безпеки покрівельних матеріалів порівняно з минулим роком. Якщо говорити в цифрах, то це приріст в середньому на 5-10%», – підрахував експерт. Він пояснює це тим, що елементи безпеки використовуються не тільки при новому будівництві.

За даними ABARUS Market Research, в сегменті плоских покрівель попит зміщується у бік більш довговічних матеріалів. А серед скатних дахів, що використовуються в малоповерховому житловому будівництві, прості і дешеві матеріали, навіть відносно якісні, витісняються більш сложносоставными і візуально привабливими.

На сьогоднішній день більшість виробників прагнуть забезпечити середній гарантійний термін служби 15-20 років для покрівельних матеріалів, є матеріали з більшою гарантією. «При цьому в пам'ятках для кожного типу матеріалу прописано окремий пункт дотримання умов терміну служби матеріалу – обслуговування покрівлі. Наприклад, прибирання снігу, профогляди та ін. Для безпечного і довговічного використання покрівельних матеріалів необхідно застосовувати покрівельні містки, дахові огородження, пристанные і покрівельні драбини, системи снігозатримання», – додає Андрій Самойликов.

У багатоповерховому житловому будівництві велику частку ринку займають Полімерні ПВХ-мембрани.

«Існують різні оцінки обсягів використання покрівельних матеріалів. За оцінками нашої компанії, 50% проданих елементів безпеки припадають на металочерепицю, 20% – фальцеві покрівлі, 20% – натуральна і композитна черепиця, 5% – гнучка бітумна черепиця, 5% – інші види покрівельних покриттів», – уточнює Андрій Самойликов.

Варто сказати, що деякі матеріали відходять у минуле, це стосується як руберойду, так шиферу. «Старий добрий шифер довше служить і вимагає менше ремонту. При цьому і коштує дешевше. Але саме шифер почуває себе гірше всіх покрівельних матеріалів на ринку. Продажі стрімко падають. Причиною тому є орієнтація сьогоднішніх споживачів більше на зовнішній вигляд виробу», – говорить Віра Нікольська. На думку експерта, до шиферу все занадто звикли за довгий радянський час, і він став уособленням примітивності і естетичної непривабливості. «Торкаючись аспектів прагматичності, для споживача важлива простота монтажу і ціна. Саме тому металочерепиця так популярна», – вважає пані Нікольська. Дуже активно розвивається сегмент бітумної черепиці: якщо вона виготовлена на основі подвійного склополотна з модифікованим зв'язуючим, то за цілком доступною ціною це один з найбільш оптимальних матеріалів по відношенню «ціна/довговічність».

В заміському житловому будівництві домінує металочерепиця. Своїх великих виробників на території Ленінградської області і міста, як не дивно, немає, хіба що присутній завод «Метал Профіль». В цілому на ринку працюють представництва компаній з Центрального федерального округу і Москви.

За даними ABARUS Market Research, головний гравець на ринку покрівельних матеріалів – це корпорація «Техноніколь». Компанія представлена в таких масових сегментах, як покриття для плоских дахів, полімерні мембрани ПВХ і ТПО), гідроізоляційні матеріали, пароізоляційні плівки, покрівельні мастики, гнучка черепиця. В усіх сегментах, де «Техноніколь» працює, вона займає лідируючі позиції – від 30 до 40%, незалежно від того, наскільки сегмент насичений конкурентами.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner